توزیع ۱۸۰۰ بسته «یلدای مهدوی» در رامهرمز 

فرمانده سپاه شهرستان رامهرمز از توزیع ۱۸۰۰ بسته یلدایی در بین نیازمندان شهرستان رامهرمز خبر داد.

سرهنگ پاسدار حفیظ اله تقی زاده گفت : سپاه و بسیج در شادی‌ها و غم‌ها کنار مردم شریف و همیشه در صحنه بوده و هست، امسال هم مانند سال‌های گذشته سپاه شهرستان با توزیع بسته‌های یلدایی برای نیازمندان در کنار مردم رامهرمز می‌باشد. 

او می‌گوید: در برنامه توزیع بسته‌های یلدایی در این شهرستان در آستانه بلندترین شب سال به نام شب یلدا ۱۸۰۰ بسته توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های در بین نیازمندان شهرستان تقسیم شد.

به گفته او بسته‌های شب یلدا با ارزش ریالی ۳،۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۳۶۰ میلیون تومان در حوزه‌های مقاومت بسیج در شهرستان و حوزه‌های مقاومت بسیج بخش‌ها، شامل «میوه، آجیل، تنقلات و برخی اقلام خشکبار بسته‌بندی» تدارک دیده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز با بیان اینکه سپاه و بسیج در امر خدمت‌رسانی به مردم، خصوصاً در مناطق کم‌برخوردار در کنار مردم است، گفت: تلاش‌ها شده بسته‌های یلدایی مهدوی به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج به خانواده‌های نیازمند، خاصأ در مناطق محروم و کم برخوردار تقسیم شود.

به گفته او این رزمایش با هدف پاسداشت و بهره‌مندی از مناسبت‌های ملی و اسلامی جهت کمک به مردم کم‌برخوردار در مناطق مختلف رامهرمز انجام خواهد شد.

برچسب ها: کمک مومنانه ، شب یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار